Vyskúšajte si ZADARMO, ako by rôzne koberce a podlahy vyzerali vo Vašej izbe v našom plánovači.

Reklamácia - chcem tovar vrátiť/vymeniť/reklamovať

Urýchlené vybavenie reklamácie zadarmo

99% reklamácií s Vami vyriešime v rekordnom čase do 5 pracovných dní. A to v rámci našich ALL INCLUSIVE služieb.

Nevyhovuje fám farba alebo rozmer? U nás nie je problém tovar vrátiť alebo vymeniť - s kompletnou dopravou zadarmo! Vrátiť je možné iba tovar nepoužívaný a nepoškodený. Vrátenie bez udania dôvodu bohužiaľ nie je možné pri metrážnych kobercoch a všetkých rezaných produktoch na mieru, tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté. 

Pri vrátení tovaru nie je nutné vypisovať žiadny formulár. Kuriér bude mať všetky potrebné informáciernod nás. Vrátené produkty prosíme starostlivo zabaľte tak, aby obal dôkladne pokrýval celú plochu tovaru. Nie je nutné baliť do originálneho obalu. Pokiaľ nám tovar príde poškodený (napr. z dôvodu nedostatočného zabalenia), vyhradzujeme si právo ho neprijať.  

Vaše meno:
 
Váš e-mail:
 
Číslo objednávky:
Pozor: číslo objednávky nie je číslo prepravy
 
 
Aký produkt chcem reklamovať:
 
Popis chyby alebo problému:
 
Fotografie chyby:
Iba formáty GIF, PNG a JPG
V prípade poškodeného koberca je fotodokumentácia povinná. Môžete priložiť viac fotiek - pri označovaní držte kláves CTRL.
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovať v prípade výmeny.
 

Aký nasledujúci postup uprednostňujete?

Navrhovaná vyššie v %:
Navrhnite nám prosím aká vysoká kompenzácia by podľa Vás bola férová. Nemôžeme Vám garantovať, že každé číslo, čo sem napíšete schválime. :)
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Nový koberec/ce a rozmer:
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Ak napríklad chcete tovar vyzdvihnúť na inej adrese, napríklad v práci.
 
Upozornenie:: bezdôvodne nie je možné vrátiť produkty strihané na mieru ako napr. pvc, metrážne koberce, strihané behúne a pod. Tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté. Je možné vrátiť napr. kusové koberce, nášľapy, kusové behúne a pod. Pokiaľ chcete reklamovať produkt strihaný na mieru (tzn. je na ňom vada), použite prosím voľbu "Chcem reklamovať chybný koberec".

Na zásielku nemusíte nič písať – vodič už bude všetko vedieť. Tovar prosím len dobre zabaľte.
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť:
 
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Číslo účtu pre vrátenie platby:
 
Dôvod vrátenia (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Napríklad ak chcete vyzdvihnúť na inej adrese (je možné vyzdvihnúť aj v práci a pod.)
 
 
Upozornenie: bez udania dôvodu nie je možné vymeniť produkty rezané na mieru ako napríklad pvc, metrážové koberce, strihané behúne a podobne. Tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté. Je možné vymeniť napríklad kusové koberce, nášľapy, behúne a podobne. Pokiaľ chcete reklamovať produkt upravený na mieru, na ktorom je nejaká vada, zvoľte prosím možnosť "Chcem reklamovať poškodený koberec".

V prípade výmeny za iný produkt vám kuriér privezie ten nový a rovno si od vás vezme ten pôvodný. Nemusíte tovar nijako označovať ani popisovať, len prosíme o starostlivé zabalenie tak, aby bola pokrytá celá plocha tovaru. Zásielka bude odoslaná, akonáhle bude váš nový tovar naskladnený. Pokiaľ v čase požiadania o výmenu nie je na sklade, je jeho naskladnenie otázkou niekoľkých dní.
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť::
 
Tovar, ktorý si želám miesto toho::
 
Číslo bankového účtu *:
 
Dôvod výmeny (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
 
* Číslo účtu vyplňte iba v prípade, že má nový produkt nižšiu hodnotu než ten pôvodný (vrátime vám preplatok). V opačnom prípade vám nový tovar automaticky pošleme s dobierkou, ktorá bude zodpovedať rozdielu cien nového a vráteného tovaru.