Tovar vám doma neladí? Nevadí. Výmena alebo vrátenie sú u nás zadarmo vrátane dopravy.
Naspäť berieme len tovar bez známok vášho života alebo používania. Tovar rezané na mieru späť vziať bezdôvodne nemôžeme.
Vrátený tovar starostlivo zabaľte, prepravcovia si často neberú servítky. Označte číslom objednávky a vašim priezviskom, urýchlite tým vybavenie.
Vašu objednávku sme vyhľadali. Ako by ste teraz radi postupovali?
Jedná sa o objednávku vytvorenú na Mall.cz / Mall.sk. Prosíme obráťte sa priamo na zákaznícku podporu spoločnosti Mall . Túto vratku/reklamáciu s Vami bohužiaľ my riešiť nemôžeme.
Zadajte e-mail, ktorý ste zadali v objednávke.
Zadajte číslo objednávky.
🤷 Toto číslo objednávky sa nám nepodarilo spárovať s e-mailom. Skontrolujte prosím správnosť údajov.
Nepoužili ste na objednávku iný e-mail?
Číslo objednávky obsahuje 6 číslic a nájdete ho v:
e-mailu s potvrdením objednávky
potvrdzovacia sms
variabilný symbol na faktúre Pozor, nejedná sa o číslo faktúry, ani číslo prepravy.
Objednávka mohla byť vykonaná cez externého predajcu (napr. marketplace ako Allegro, Kaufland apod.).
V takom prípade je nutné reklamáciu riešiť priamo cez daného sprostredkovateľa.
Pokiaľ ani po niekoľkých pokusoch nedôjde k schodu, budeme Vám radi k dispozícii:
Potrebujete s čímkoľvek poradiť?
Monika Jodlová
Zákaznícky blahotvorca,
Aladinov pomocník
Chcem tovar vymeniť za iný bez udania dôvodu
Túto objednávku nie je možné bezdôvodne vrátiť/vymeniť, pretože už uplynula lehota dlhšia ako 1 rok od doručenia.
Chcem tovar vrátiť bez udania dôvodu
Túto objednávku nie je možné bezdôvodne vrátiť/vymeniť, pretože už uplynula lehota dlhšia ako 1 rok od doručenia.
Chcem tovar reklamovať (je chybný alebo mi prišlo niečo iné)
Túto objednávku už nie je možné reklamovať, pretože uplynula dlhšia lehota ako 3 roky od doručenia.
Túto objednávku už nie je možné reklamovať, pretože uplynula dlhšia lehota ako 5 rokov od doručenia.
Tovar, ktorý chcem reklamovať:
Popis chyby alebo problému:
Fotografie chyby:
Číslo účtu (nepovinné):
Aký nasledujúci postup uprednostňujete?
Ponechať si produkt a dostať zľavu.
Vami navrhovaná zľava v %:
Vymeniť produkt za nový.
Zvoľte aj keď Vám prišiel nesprávny produkt.
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný produkt, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Vymeniť za iný produkt / rozmer.
Nový koberec/ce a rozmer:
S prípadným preplatkom / nedoplatkom Vás bude kontaktovať náš operátor po spracovaní tohto formulára.
Vyberte možnosť odovzdania:
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Vrátiť produkt a dostať peniaze späť.
Vyberte možnosť odovzdania:
✓ Najľahšie a najrýchlejšie vybavenie reklamácie. Vrácení peněz neprobíhá na prodejně ale následně po zpracování vratky / reklamace. Adresa: Panónska cesta 38/A, 851 04 Bratislava-Petržalka - OC Danubia, predajňa Melody, Zobrazit na mapě Otevírací doba : Po - So: 9 - 21, Ne: 9 - 20
✓ Nemusíte sa naháňať s kuriérom, odnesiete kedykoľvek v prevádzkovej dobe.
Vyberte pobočku
✓ Pobočka vybraná
Otváracia doba:
Vybrať inú pobočku
Vyzdvihnúť na adrese kuriérom
Cena: 2,9 €
✓ Vyzdvihnutie na adrese vo vopred dohodnutý termín Čas vyzdvihnutia nemožno určiť. V deň vyzdvihnutia je potrebné byť prítomný na adrese pokiaľ kuriér nepríde.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:
Mám iný návrh.
Uprednostním štandardný postup.
Nechám si od Vás navrhnúť najobvyklejší postup na riešenie reklamácie.
Vaša poznámka (nepovinné)::
Ak napríklad chcete tovar vyzdvihnúť na inej adrese, napríklad v práci.
Tovar, ktorý chcem vrátiť:
Fotografie vráteného produktu *:
Vyberte možnosť odovzdania:
✓ Najľahšie a najrýchlejšie vybavenie reklamácie. Vrácení peněz neprobíhá na prodejně ale následně po zpracování vratky / reklamace. Adresa: Panónska cesta 38/A, 851 04 Bratislava-Petržalka - OC Danubia, predajňa Melody, Zobrazit na mapě Otevírací doba : Po - So: 9 - 21, Ne: 9 - 20
✓ Nemusíte sa naháňať s kuriérom, odnesiete kedykoľvek v prevádzkovej dobe.
Vyberte pobočku
✓ Pobočka vybraná
Otváracia doba:
Vybrať inú pobočku
Vyzdvihnúť na adrese kuriérom
Cena: 2,9 €
✓ Vyzdvihnutie na adrese vo vopred dohodnutý termín Čas vyzdvihnutia nemožno určiť. V deň vyzdvihnutia je potrebné byť prítomný na adrese pokiaľ kuriér nepríde.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:
Číslo účtu pre vrátenie platby:
Dôvod vrátenia (nepovinné):
Vaša poznámka (nepovinné)::
Tovar, ktorý chcem vrátiť::
Fotografie vráteného produktu *:
Vyberte možnosť odovzdania:
Tovar, ktorý si želám miesto toho::
S prípadným preplatkom / nedoplatkom Vás bude kontaktovať náš operátor po spracovaní tohto formulára.
Číslo bankového účtu *:
Dôvod výmeny (nepovinné):
Vaša poznámka (nepovinné)::
* Číslo účtu použijeme v prípade, že Vám budeme vracať peniaze. V opačnom prípade Vám automaticky pošleme nový tovar s dobierkou, ktorá bude zodpovedať rozdielu cien nového a vráteného tovaru.