Ponechať si produkt a dostať zľavu.
Vami navrhovaná zľava v %:
Vymeniť produkt za nový.
Zvoľte aj keď Vám prišiel nesprávny produkt.
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Vymeniť za iný produkt / rozmer.
Nový koberec/ce a rozmer:
S prípadným preplatkom / nedoplatkom Vás bude kontaktovať náš operátor po spracovaní tohto formulára.
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Vrátiť produkt a dostať peniaze späť.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:
Vyberte možnosť odovzdania:
Odporúčame. Nemusíte sa naháňať s kuriérom. Kedykoľvek sa Vám to bude hodiť, odnesiete balíček na akúkoľvek pobočku Zásielkovne, ktorá je prakticky na každom rohu, a nadiktujete im kód, ktorý Vám pošleme. Tovar následne bezpečne doputuje k nám s dopravou zadarmo. Zoznam pobočiek Zásielkovne
Vybraná pobočka:
Otváracia doba:
Vybrať inú pobočku
Kuriér
Cena 2,9 €
Objednáme kuriéra, ktorý u Vás tovar vyzdvihne. Dopredu sa dohodneme na dátume vyzdvihnutia, ale nemôžeme garantovať čas príchodu kuriéra, a tak bude vyžadované, aby ste naň v deň vyzdvihnutia doma počkali.
Mám iný návrh.
Uprednostním štandardný postup.
Nechám si od Vás navrhnúť najobvyklejší postup na riešenie reklamácie.