🍀 Komu sa nelení, tomu sa zelení. Na všetky UMELÉ TRÁVY využite zľavu 15 % s kódom TRAVA15

Vrátenie, výmena alebo reklamácia tovaru

Reklamácie vybavujeme bleskom

99% reklamácií vybavíme v rekordnom čase do 5 dní. Pozrite sa na ďalšie extra slaniny z našich ALL INCLUSIVE služieb.

Tovar vám doma neladí? Nevadí. Výmena alebo vrátenie sú u nás zadarmo vrátane dopravy.

Naspäť berieme len tovar bez známok vášho života alebo používania. Tovar rezané na mieru späť vziať bezdôvodne nemôžeme.

Vrátený tovar starostlivo zabaľte, prepravcovia si často neberú servítky. Označte číslom objednávky a vašim priezviskom, urýchlite tým vybavenie.



Vaše meno:
 
Váš e-mail:
 
Číslo objednávky:
Nespleťte si číslo objednávky s číslom prepravy
 
 
Tovar, ktorý chcem reklamovať:
 
Popis chyby alebo problému:
 
Fotografie chyby:
Iba formáty GIF, PNG a JPG
V prípade reklamácie poškodeného koberca je fotodokumentácia povinná. Môžete priložiť viac fotiek - pri označovaní podržte klávesu CTRL
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovať v prípade výmeny.
 

Aký nasledujúci postup uprednostňujete?

Vami navrhovaná zľava v %:
Aká vysoká kompenzácia by podľa Vás bola férová?
(Nemôžeme Vám garantovať, že každé číslo, čo sem napíšete schválime, ale pokúsime sa Vám vyjsť v ústrety.) :)
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Nový koberec/ce a rozmer:
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Ak napríklad chcete tovar vyzdvihnúť na inej adrese, napríklad v práci.
 
Upozornenie:: bezdôvodne nie je možné vrátiť produkty strihané na mieru ako napr. pvc, metrážové koberce, strihané behúne a pod. Tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté. Je možné vrátiť napr. kusové koberce, nášľapy, kusové behúne a pod. Vrátenie platby sa nevzťahuje na služby na mieru ako rezanie, protišmykovú alebo impregnačnú úpravu. Pokiaľ chcete reklamovať produkt strihaný na mieru (tzn. je na ňom vada), použite prosím voľbu "Chcem reklamovať chybný koberec".

Na zásielku prosíme napíšte svoje priezvisko a číslo objednávky, urýchlite tým vybavenie vašej reklamácie.
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť:
 
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Číslo účtu pre vrátenie platby:
 
Dôvod vrátenia (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Napríklad ak chcete vyzdvihnúť na inej adrese (je možné vyzdvihnúť aj v práci a pod.)
 
 
Upozornenie: bezdôvodne nie je možné vymeniť produkty strihané na mieru ako napr. pvc, metrážové koberce, strihané behúne a pod. Tieto požiadavky budú automaticky zamietnuté. Je možné vymeniť napr. kusové koberce, nášľapy, kusové behúne a pod. Vrátenie platieb sa nevzťahuje na služby na mieru ako rezanie, protišmykovú alebo impregnačnú úpravu. Pokiaľ chcete reklamovať produkt strihaný na mieru (tzn. je na ňom chybná), použite prosím voľbu "Chcem reklamovať chybný koberec".

V prípade výmeny za iný produkt vám kuriér privezie ten nový a rovno si od vás vezme ten pôvodný. Nemusíte tovar nijako označovať ani popisovať, len prosíme o starostlivé zabalenie tak, aby bola pokrytá celá plocha tovaru. Zásielka bude odoslaná, akonáhle bude váš nový tovar naskladnený. Pokiaľ v čase požiadania o výmenu nie je na sklade, je jeho naskladnenie otázkou niekoľkých dní.
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť::
 
Tovar, ktorý si želám miesto toho::
 
Číslo bankového účtu *:
 
Dôvod výmeny (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
 
* Číslo účtu vyplňte iba v prípade, že má nový produkt nižšiu hodnotu než ten pôvodný (vrátime vám preplatok). V opačnom prípade vám nový tovar automaticky pošleme s dobierkou, ktorá bude zodpovedať rozdielu cien nového a vráteného tovaru.
 
 



Stiahnuť reklamačný formulár v PDF
Zobraziť reklamačný poriadok