😮 Zľavy až 50% na tisíce produktov! Len do pondelka prebiehajú Dni Môjkoberec!

Vrátenie, výmena alebo reklamácia tovaru

Reklamácie vybavujeme bleskom

99% reklamácií vybavíme v rekordnom čase do 5 dní. Pozrite sa na ďalšie extra slaniny z našich ALL INCLUSIVE služieb.

Tovar vám doma neladí? Nevadí. Výmena alebo vrátenie sú u nás zadarmo vrátane dopravy.

Naspäť berieme len tovar bez známok vášho života alebo používania. Tovar rezané na mieru späť vziať bezdôvodne nemôžeme.

Vrátený tovar starostlivo zabaľte, prepravcovia si často neberú servítky. Označte číslom objednávky a vašim priezviskom, urýchlite tým vybavenie.



Vaše meno:
 
Váš e-mail:
 
Číslo objednávky:
 
 
Tovar, ktorý chcem reklamovať:
 
Popis chyby alebo problému:
 
Fotografie chyby:
Iba formáty GIF, PNG a JPG
V prípade reklamácie poškodeného koberca je fotodokumentácia povinná. Môžete priložiť viac fotiek - pri označovaní podržte klávesu CTRL
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovať v prípade výmeny.
 

Aký nasledujúci postup uprednostňujete?

Vami navrhovaná zľava v %:
Aká vysoká kompenzácia by podľa Vás bola férová?
(Nemôžeme Vám garantovať, že každé číslo, čo sem napíšete schválime, ale pokúsime sa Vám vyjsť v ústrety.) :)
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Nový koberec/ce a rozmer:
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Ak napríklad chcete tovar vyzdvihnúť na inej adrese, napríklad v práci.
 
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť:
 
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Číslo účtu pre vrátenie platby:
 
Dôvod vrátenia (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Napríklad ak chcete vyzdvihnúť na inej adrese (je možné vyzdvihnúť aj v práci a pod.)
 
 
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť::
 
Tovar, ktorý si želám miesto toho::
 
Číslo bankového účtu *:
 
Dôvod výmeny (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
 
* Číslo účtu použijeme v případě, že Vám budeme vracet peníze. V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.
 
 



Stiahnuť reklamačný formulár v PDF
Zobraziť reklamačný poriadok