Predpokladaný termín doručenia nájdete v e-maile, ktorým vám potvrdíme objednávku. Keď sa stane, že objednávka z nejakého dôvodu v uvedenom termíne nezvládne doraziť, dáme vám vedieť hneď, ako sa o tom dozvieme.
Ak potrebujete zistiť, kde sa objednávka na ceste k vám práve nachádza, napíšte nám alebo zavolajte. Spýtame sa priamo u výrobcu a až podrobnosti zistíme, hneď vám dáme vedieť. Keď ide o zahraničnú firmu, môže to chvíľku trvať – až 1 pracovný deň, tak prosíme o strpenie. Aladin robí, čo môže, aby u vás objednávka bola v cuku letu.
U nás nie je nič ľahšieho. Až do jedného roka od nákupu môžete objednávku vrátiť a my sa nebudeme na nič pýtať. Stačí, ak je tovar nepoužitý. Pošleme pre neho kuriéra, takže to máte bez starostí. Doprava tam aj späť je zadarmo a na vrátenie alebo výmenu máte rok.
Tovar rezaný na mieru (napríklad PVC či kusové koberce) môžete vrátiť len v prípade, že ste si pri nákupe zaplatili službu Vrátenienevrátiteľného. Poplatok za túto službu pokryje, že tovar má špecifické rozmery, a preto si ho napríklad už nikto iný nekúpi.
Môže sa stať, že došlo k technickým problémom alebo vaša karta on-line platby nepodporuje. Keď sa niečo podobné stane, napíšte nám alebo zavolajte. Pošleme vám nový odkaz, aby ste mohli platbu dokončiť. Pokiaľ by šotek vyčíňal ďalej, dohodneme sa na inom spôsobe platby. Napríklad na dobierku, takže zaplatíte kuriérovi, až s tovarom dorazí.
To sa z času na čas stane, pretože Skip Pay funguje podľa svojich vlastných pravidiel, do ktorých ani Aladin nevidí. Ale nie je sa čoho báť. Pokiaľ vám dorazil potvrdzovací e-mail, o vašej objednávke vieme a spôsob platby vám radi zmeníme na iný, stačí sa nám ozvať. Len v takom prípade nie je možné využiť odloženú platbu. A pokiaľ potvrdzovací e-mail neprišiel, urobte objednávku znova.
V našom radcovi nájdete všetko, čo potrebujete vedieť. Spísali sme podrobný návod, ako si vybrať kusový koberec, ako si vybrať lamino, ako si vybrať nášľapy na schody, vybrať lino alebo PVC aj ako si vybrať metrážový koberec.
Produkty sa pre vás vždy snažíme nafotiť čo najvierohodnejšie. Monitory a displeje ale majú tú nepríjemnú vlastnosť, že na nich odtiene niekedy vyzerajú inak. Ak chcete farbu upresniť, ozvite sa, radi vám zistíme presný odtieň. A keby došlo na najhoršie a farba nebola presne podľa vašich predstáv, môžete koberce aj podlahy do jedného roka vrátiť. Len nesmie byť rezané na mieru. Dopravu platíme my.
Pozor na to, že koberce a PVC s rovnakým motívom/farbou, ale rôznou šíria rolky a tiež kusovky z rôznych šarží môžu mať kus od kusu odlišný odtieň. Je to dané výrobou a nie je to vada. Preto keď si chcete objednať viac kusov a mať istotu rovnakej farby, kupujte rovnakú šaržu výrobku alebo šírku rolky.
Áno, to vieme. Napíšte nám alebo zavolajte, dohodneme všetko potrebné.
Drvivá väčšina nášho tovaru dorazí v uvedenom termíne, niektoré objednávky dokonca aj skôr. Ale môže sa stať, že sa balíček oneskorí, napríklad keď k vám putuje od zahraničného výrobcu. O takejto situácii vám dáme vedieť hneď, ako sa o oneskorení dozvieme. Vždy robíme všetko preto, aby ste mali svoju objednávku čo najrýchlejšie doma.
Väčšina zásielok k vám dorazí do druhého dňa. V najväčšej špičke (tá býva hlavne pred Vianocami) sa môže dodanie ľahko pretiahnuť, ale väčšinou sa to nedeje. Na Slovensko trvá doručenie o 1 pracovný deň dlhšie, takže 1. deň odošleme, 2. deň na ceste a 3. deň u vás.
Svoju objednávku u nás môžete kedykoľvek v priebehu bez problémov zrušiť. Jedinou výnimkou môže byť tovar na mieru, pokiaľ už sme na objednávke začali pracovať. Pri objednávke produktov rezaných na mieru odporúčame službu Vrátenie nezvratného. S ňou môžete bez problémov vrátiť aj narezanú podlahu alebo koberec.
Áno. Stačí nám dať vedieť. Radi zmeníme, čo bude potrebné.
Slovákov máme radi, a tak u nás nakupujú rovnako ľahko ako Česi. Za rovnaké ceny as dopravútam aj späť zadarmo. A môžu pokojne zaplatiť aj v Eurách.
Áno, stačí si vybrať platbu cez Skip Pay. Keď vám túto metódu spoločnosť Skip Pay schváli, môžete zaplatiť až za 14 dní od doručenia objednávky. Máte teda dosť času sa rozhodnúť, či tovar naozaj chcete.
Ráno v deň doručenia vám príde SMS s časovým rozmedzím, v ktorom kuriér príde, a telefón na vodiča, ktorému môžete zavolať, keby vám čas nevyhovoval. Niektoré spoločnosti posielajú odkaz na aplikáciu, v ktorej čas doručenia zmeníte online. Tesne pred dodávkou vám potom vodič zavolá, že sa blíži na vašu adresu. Kuriér jazdí väčšinou dopoludnia alebo okolo poludnia.
Samozrejme, Aladin vždy balí koberce tak, aby boli stočené na kratšiu stranu. Nemusíte nám písať, robíme to automaticky.
Aj to sa občas stane. Ak vám v SMS s časom doručenia prišiel kontakt na kuriéra, zavolajte priamo vodičovi a dohodnite sa s ním na inom čase odovzdania alebo náhradnom termíne. Ak bol v SMS odkaz do aplikácie, zmeňte doručenie online.
Kuriér skúša zásielku doručiť dvakrát, takže keď sa to na prvýkrát nepodarí, žiadny strach. Tovar sa vracia pri druhom neúspešnom pokuse o doručenie.
Áno, platiť kartou už dnes môžete u všetkých prepravcov.
Termín dodania môžete oddialiť. V košíku je na to prichystané políčko, v ktorom pri objednávke vyplníte dátum.
Vodič má povinnosť doniesť vám tovar k prvým dverám. Pokiaľ potrebujete s kobercom alebo podlahou pomoc ďalej, objednajte si službu výnos na poschodie. Pri objednávke prihoďte do košíka buď asistovaný výnos, kedy vám s transportom pomôže jeden človek, alebo plnohodnotný výnos, pri ktorom nemusíte pohnúť ani prstom, stačí ukázať, kam chcete tovar odniesť. Pozrite, koľko služba výnos na poschodie stojí.
Za kvalitou nášho tovaru si stojíme, preto ponúkame predĺženú záruku: namiesto štandardných 24 mesiacov u nás záruka platí 36 mesiacov od dátumu kúpy. A nerobíme rozdiely v tom, či nakupujete na firmu alebo k sebe domov. Riadi rovnakými pravidlami, ako bežná zákonná záruka, ale je o celý jeden rok dlhšia.
Reklamáciu vybavíme bleskom. Stačí vyplniť reklamačný formulár a my sa o všetko postaráme.