🔥 Zahrejte sa od podlahy. Zľavy až 30 % na shaggy koberce!

Najčastejšie otázky ohľadom nákupu kobercov a podláh


Na čo sa nás najčastejšie pýtate:




Kedy moja objednávka dorazí?

Predpokladaný termín doručenia nájdete v e-maile, ktorým vám potvrdíme objednávku. Keď sa stane, že objednávka z nejakého dôvodu v uvedenom termíne nezvládne doraziť, dáme vám vedieť hneď, ako sa o tom dozvieme.

Ak potrebujete zistiť, kde sa objednávka na ceste k vám práve nachádza, napíšte nám alebo zavolajte. Spýtame sa priamo u výrobcu a až podrobnosti zistíme, hneď vám dáme vedieť. Keď ide o zahraničnú firmu, môže to chvíľku trvať – až 1 pracovný deň, tak prosíme o strpenie. Aladin robí, čo môže, aby u vás objednávka bola v cuku letu.

Môžem tovar vrátiť alebo vymeniť?

U nás nie je nič ľahšieho. Až do jedného roka od nákupu môžete objednávku vrátiť a my sa nebudeme na nič pýtať. Stačí, ak je tovar nepoužitý. Pošleme pre neho kuriéra, takže to máte bez starostí. Doprava tam aj späť je zadarmo a na vrátenie alebo výmenu máte rok.

Tovar rezaný na mieru (napríklad PVC či kusové koberce) môžete vrátiť len v prípade, že ste si pri nákupe zaplatili službu Vrátenienevrátiteľného. Poplatok za túto službu pokryje, že tovar má špecifické rozmery, a preto si ho napríklad už nikto iný nekúpi.

Pošlite objednávku späť

Platba kartou neprešla, čo mám robiť?

Môže sa stať, že došlo k technickým problémom alebo vaša karta on-line platby nepodporuje. Keď sa niečo podobné stane, napíšte nám alebo zavolajte. Pošleme vám nový odkaz, aby ste mohli platbu dokončiť. Pokiaľ by šotek vyčíňal ďalej, dohodneme sa na inom spôsobe platby. Napríklad na dobierku, takže zaplatíte kuriérovi, až s tovarom dorazí.

Nepodarilo sa mi zaplatiť cez Skip Pay, čo s tým?

To sa z času na čas stane, pretože Skip Pay funguje podľa svojich vlastných pravidiel, do ktorých ani Aladin nevidí. Ale nie je sa čoho báť. Pokiaľ vám dorazil potvrdzovací e-mail, o vašej objednávke vieme a spôsob platby vám radi zmeníme na iný, stačí sa nám ozvať. Len v takom prípade nie je možné využiť odloženú platbu. A pokiaľ potvrdzovací e-mail neprišiel, urobte objednávku znova.

Výber podlahy

Chcem vedieť, ako bude koberec alebo podlaha vyzerať.

  • Nechajte si zadarmo poslať vzorku
  • Vyskúšajte digitálny plánovač. Vložte fotku miestnosti a pozrite sa, ako bude podlaha vyzerať u vás doma.
  • Príďte do našej pražskej predajne. Na adrese Paríkova 5 si môžete stovky kobercov a podláh ohmatať a prezrieť na vlastné oči. Tiež vám tu dobre poradia.
  • Spýtajte sa náš na radu online, e-mailom alebo telefonicky.
  • Urobte objednávku a nechajte si koberec, podlahu alebo doplnky poslať. Do jedného roka môžete tovarzadarmo vrátiť alebo vymeniť, pokiaľ nie je narezané na mieru.

Ako si vybrať podlahovú krytinu?

V našom radcovi nájdete všetko, čo potrebujete vedieť. Spísali sme podrobný návod, ako si vybrať kusový koberec, ako si vybrať lamino, ako si vybrať nášľapy na schody, vybrať lino alebo PVC aj ako si vybrať metrážový koberec.

Zodpovedá farba podlahy fotkám?

Produkty sa pre vás vždy snažíme nafotiť čo najvierohodnejšie. Monitory a displeje ale majú tú nepríjemnú vlastnosť, že na nich odtiene niekedy vyzerajú inak. Ak chcete farbu upresniť, ozvite sa, radi vám zistíme presný odtieň. A keby došlo na najhoršie a farba nebola presne podľa vašich predstáv, môžete koberce aj podlahy do jedného roka vrátiť. Len nesmie byť rezané na mieru. Dopravu platíme my.

Pozor na to, že koberce a PVC s rovnakým motívom/farbou, ale rôznou šíria rolky a tiež kusovky z rôznych šarží môžu mať kus od kusu odlišný odtieň. Je to dané výrobou a nie je to vada. Preto keď si chcete objednať viac kusov a mať istotu rovnakej farby, kupujte rovnakú šaržu výrobku alebo šírku rolky.

Je možné si objednať netradičný rozmer alebotvar podlahovej krytiny či umelej trávy?

Áno, to vieme. Napíšte nám alebo zavolajte, dohodneme všetko potrebné.

Objednávka, doprava a platba

Zodpovedajú dodacie lehoty realite?

Drvivá väčšina nášho tovaru dorazí v uvedenom termíne, niektoré objednávky dokonca aj skôr. Ale môže sa stať, že sa balíček oneskorí, napríklad keď k vám putuje od zahraničného výrobcu. O takejto situácii vám dáme vedieť hneď, ako sa o oneskorení dozvieme. Vždy robíme všetko preto, aby ste mali svoju objednávku čo najrýchlejšie doma.

Ako dlho trvá dodanie koberca od odoslania?

Väčšina zásielok k vám dorazí do druhého dňa. V najväčšej špičke (tá býva hlavne pred Vianocami) sa môže dodanie ľahko pretiahnuť, ale väčšinou sa to nedeje. Na Slovensko trvá doručenie o 1 pracovný deň dlhšie, takže 1. deň odošleme, 2. deň na ceste a 3. deň u vás.

Rozmyslel som si to, môžem objednávku zrušiť?

Svoju objednávku u nás môžete kedykoľvek v priebehu bez problémov zrušiť. Jedinou výnimkou môže byť tovar na mieru, pokiaľ už sme na objednávke začali pracovať. Pri objednávke produktov rezaných na mieru odporúčame službu Vrátenie nezvratného. S ňou môžete bez problémov vrátiť aj narezanú podlahu alebo koberec.

Môžem zmeniť produkt, metódu platby alebo doručenie, keď objednávku odišiel?

Áno. Stačí nám dať vedieť. Radi zmeníme, čo bude potrebné.

Objednávam zo Slovenska. Koľko ma bude stáť doprava?

Slovákov máme radi, a tak u nás nakupujú rovnako ľahko ako Česi. Za rovnaké ceny as dopravútam aj späť zadarmo. A môžu pokojne zaplatiť aj v Eurách.

Môžem oddialiť platbu a zaplatiť, až objednávka dorazí?

Áno, stačí si vybrať platbu cez Skip Pay. Keď vám túto metódu spoločnosť Skip Pay schváli, môžete zaplatiť až za 14 dní od doručenia objednávky. Máte teda dosť času sa rozhodnúť, či tovar naozaj chcete.

Doručenie

Akým spôsobom ma bude kuriér kontaktovať? Môžem zmeniť čas doručenia?

Ráno v deň doručenia vám príde SMS s časovým rozmedzím, v ktorom kuriér príde, a telefón na vodiča, ktorému môžete zavolať, keby vám čas nevyhovoval. Niektoré spoločnosti posielajú odkaz na aplikáciu, v ktorej čas doručenia zmeníte online. Tesne pred dodávkou vám potom vodič zavolá, že sa blíži na vašu adresu. Kuriér jazdí väčšinou dopoludnia alebo okolo poludnia.

Objednávam trochu väčší koberec. Môžete ho zabaliť tak, aby bol stočený na kratšiu stranu, aby zaberal menej miesta?

Samozrejme, Aladin vždy balí koberce tak, aby boli stočené na kratšiu stranu. Nemusíte nám písať, robíme to automaticky.

Čo keď kuriér príde a práve nebude nikto doma?

Aj to sa občas stane. Ak vám v SMS s časom doručenia prišiel kontakt na kuriéra, zavolajte priamo vodičovi a dohodnite sa s ním na inom čase odovzdania alebo náhradnom termíne. Ak bol v SMS odkaz do aplikácie, zmeňte doručenie online.

Kuriér skúša zásielku doručiť dvakrát, takže keď sa to na prvýkrát nepodarí, žiadny strach. Tovar sa vracia pri druhom neúspešnom pokuse o doručenie.

Môžem vodičaplatiť kartou?

Áno, platiť kartou už dnes môžete u všetkých prepravcov.

Môžem si pri objednávke nastaviť dátum dodania tovaru?

Termín dodania môžete oddialiť. V košíku je na to prichystané políčko, v ktorom pri objednávke vyplníte dátum.

Pomôže mi vodič s vynesením koberca alebo podlahy na poschodie?

Vodič má povinnosť doniesť vám tovar k prvým dverám. Pokiaľ potrebujete s kobercom alebo podlahou pomoc ďalej, objednajte si službu výnos na poschodie. Pri objednávke prihoďte do košíka buď asistovaný výnos, kedy vám s transportom pomôže jeden človek, alebo plnohodnotný výnos, pri ktorom nemusíte pohnúť ani prstom, stačí ukázať, kam chcete tovar odniesť. Pozrite, koľko služba výnos na poschodie stojí.

Záruka a reklamácia

Čo je predĺžená záruka a ako funguje?

Za kvalitou nášho tovaru si stojíme, preto ponúkame predĺženú záruku: namiesto štandardných 24 mesiacov u nás záruka platí 36 mesiacov od dátumu kúpy. A nerobíme rozdiely v tom, či nakupujete na firmu alebo k sebe domov. Riadi rovnakými pravidlami, ako bežná zákonná záruka, ale je o celý jeden rok dlhšia.

S tovarom je niečo v neporiadku, ako mám postupovať?

Reklamáciu vybavíme bleskom. Stačí vyplniť reklamačný formulár a my sa o všetko postaráme.