Urobte si to na Vianoce pekné - vybrali sme pre Vás tie naj vianočné tipy.

Najčastejšie otázky ohľadom nákupu kobercov a podláh


Pozrite si video, kde kolega Štěpán odpovie na to, čo Vás najviac zaujíma:




Ako to vyzerá s mojou objednávkou / jej dodaním?

Vašu objednávku preveríme priamo u výrobcu a hneď ako budeme vedieť podrobnosti o termíne, ozveme sa Vám. Častokrát sa jedná o zahraničného výrobcu, kde preverenie môže trvať až 1 pracovný deň, tak Vás poprosíme o strpenie. Predpokladaný termín doručenia nájdete vo svojom emaile - každú objednávku potvrdzujeme vrátane predpokladaného termínu doručenia. Pokiaľ sa vopred dozvieme, že termín doručenia nebude dodržaný, vždy sa Vás snažíme včas informovať.

Prajem si koberec vrátiť / vymeniť

V prvom rade u nás reklamácie nie sú problém, a neodďaľujeme ich vybavenie. Vždy sa našim zákazníkom snažíme vyjsť v ústrety, preto akceptujeme všetky vratky aj bez udania dôvodu až do 1 roka od objednania (v prípade nepoužitého koberca). V skratke je proces nasledujúci: Vopred s Vami dohodneme dátum a objednáme za Vás kuriéra, ktorý koberec vyzdvihne (prípadne Vám koberec vymení za iný kus). Akonáhle nám koberec príde, vrátime Vám peniaze (nečakáme 30 dní). Pokiaľ koberec meníte za iný typ, cenový rozdiel Vám pošleme na účet (alebo ho doplatíte pri odovzdaní kuriérovi). Dopravu máte ako darček od nás zadarmo k Vám aj späť (aj na Slovensko). Koberec môžete taktiež vrátiť na našej pražskej predajni. Môže sa ale stať, že tu nebudeme mať dostatok hotovosti na okamžité vrátenie peňazí. V takom prípade nám zanecháte číslo Vášho bankového účtu a my Vám peniaze bezodkladne zašleme.

Pre vrátenie koberca/výmenu vyplňte tento formulár.

Platba kartou nebola úspešná, čo teraz?

Ak ste zvolili platbu online platobnou kartou, mohlo dôjsť buď k technickej chybe, alebo Vaša karta online platby nepodporuje. Pokiaľ táto situácia nastane, prosíme Vás o správu a pošleme Vám nový odkaz, aby ste mohli skúsiť zaplatiť znova. Pokiaľ sa to nepodarí, radi Vám zmeníme metódu platby podľa Vášho priania – napríklad na dobierku (je možné platiť kartou aj kuriérovi pri prevzatí).



Otázky k objednávkam kobercov a PVC

Vidím dopravu k Vám aj späť zadarmo. Znamená to, že Vám koberec môžem kedykoľvek vrátiť, keď sa mi nebude páčiť?

Áno, presne tak, sme jediný e-shop, ktorý toto umožňuje. Koberec Vám bude doručený, a keď potom zistíte, že sa Vám z akéhokoľvek dôvodu nepáči, môžete ho nepoškodený a nepoužitý vrátiť a to až do 1 roka od objednania. Stačí nás kontaktovať na info@mojkoberec.sk a my zariadime zvyšok vrátane dopravy.

Ako si dopredu urobiť čo najlepšiu predstavu o koberci (materiál, farba)?

  • Môžete si zadarmo nechať poslať poštou vzorku u vybraných kobercov.

  • Môžete nám zaslať fotku Vašej miestnosti a my do nej zadarmo digitálne umiestnime vybraný koberec (alebo koberec odporučíme).

  • Môžete navštíviť našu výdajňu - Paríkova 5, Praha Vysočany, kde uvidíte naživo stovky kobercov vrátane farieb a použitých materiálov.

  • Môžete sa nás opýtať online, mailom alebo telefonicky.

  • Aj keby sa Vám napriek tomu všetko koberec do Vašich priestorov nehodil, môžete ho do 1 roka vrátiť/vymeniť bez udania dôvodu a to, vrátane všetkej dopravy zadarmo.

Ako a podľa čoho si mám koberec vybrať?

Keď pominieme farbu (ktorá je vždy individuálna), tak určite odporučíme zohľadniť materiál, dĺžku vlasu, jeho hustotu a hmotnosť koberca. Stručne: koberces dlhším vlasom môžu byť príjemnejšie na dotyk, ale zachytáva sa v nich viac prachu a nečistôt. Čím vyššia hustota, tým kvalitnejšia (pozor – koberce s dlhším vlasom majú vždy menšiu hustotu, než tie s krátkym), čím väčšia hmotnosť, tým kvalitnejšia (rozpätie cca 1 – 6 kg na m2 ). Čo sa týka materiálu, odkážeme Vás na našu stručnú kobercovú encyklopédiu.

Zodpovedá farba koberca farbe na obrázku?

Hoci by sme Vám veľmi radi odpovedali, tak vzhľadom na to, že aj naše monitory v práci majú od seba niekedy veľmi odlišné zobrazenie farieb, nebude to jednoduché. Obrázky by mali všeobecne byť na stránkach čo najvierohodnejšie skutočnosti. Pokiaľ si nie ste istí alebo chcete farbu upresniť, tak Vám veľmi radi osobne zistíme odtieň a odpovieme. Aj keby došlo na najhoršie a farba nesedela, môžete koberec vrátiť s obojstrannou dopravou zadarmo, takže nič neriskujete. Upozorňujeme, že pokiaľ si objednáte viac kusov rovnakého koberca či PVC z rôznych šíri alebo rovnaké kusové koberce z rôznych šarží, môže sa stať, že každý kus bude mať mierne odlišný odtieň. Toto nemožno považovať za vadu, je to skrátka vecou výroby.

Je možné urobiť aj netradičný rozmer alebo vyrezať netradičný tvar?

Áno , môžete použiť náš nový kobercový konfigurátor, kde si môžete určiť rozmer aj tvar. Je to možné aj pri iných kobercoch, kde si budeme za úpravu účtovať mierny príplatok a radi Vám urobíme dopredu cenovú kalkuláciu, stačí nám napísať na mail info@mojkoberec.sk .

Zodpovedajú dodacie lehoty realite? Stane sa, že dostanem tovar skôr alebo neskôr?

Snažíme sa dodacie lehoty nastaviť na základe našich dlhoročných skúseností tak, aby drvivá väčšina nášho tovaru splnila časový limit. Pretože sa jedná často o prácu so zahraničnými výrobcami, ktorí môžu zaznamenať určité nepravidelnosti vo svojej výrobe (ako akákoľvek továreň), môže sa niekedy stať, že koberec príde mimo tento limit. Niekedy sa stane, že príde skôr (pre istotu uvádzame lehoty dlhšie, než väčšinou sú) a výnimočne sa stane, že príde neskôr. To vám však vždy dávame vedieť dopredu, hneď ako sa to dozvieme. Oneskorenie sa Vám navyše vždy snažíme čo najviac vykompenzovať.

Keď si objednám, je možné objednávku zrušiť?

Áno, svoju objednávku môžete kedykoľvek v priebehu zrušiť, nerobíme vám s tým žiadne problémy. Jedinou výnimkou môže byť objednávka tovaru na mieru, a to vo chvíli, keď práce na výrobe koberca už začali.

Čo keď sa mi koberec nakoniec nebude páčiť/hodiť sa do miestnosti?

Nepoužitý koberec môžete až do jedného roka vymeniť za iný, alebo ho vrátiť za hotovosť späť a to vrátane všetkej dopravy zadarmo. Toto neplatí pre koberce rezané alebo inak upravované na mieru.

Je možné po uskutočnení objednávky zmeniť produkt / metódu platby / metódu doručenia?

Áno, áno a áno, stačí nám napísať.



Doručenie kobercov a PVC

Akým spôsobom ma bude kuriér kontaktovať?

Hneď ráno v deň doručenia obdržíte SMS, kde nájdete aj kontakt na vodiča a predbežný čas doručenia (väčšinou 2 hodinové časové okno). Pokiaľ by Vám čas nevyhovoval, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním podľa Vašich potrieb. Tesne pred odovzdaním Vám bude vodič volať.

Ako sa dozviem, kedy kuriér príde? Je možné ovplyvniť čas?

Kuriér jazdí väčšinou v dopoludňajších hodinách alebo okolo poludnia. Hneď ráno v deň rozvozu by ste mali dostať sms správu, kde bude 3 hodinové časové okno, kedy kuriér príde (kuriér DPD a kuriér WEDO). Pokiaľ Vám čas nebude vyhovovať, najlepšie je zavolať priamo vodičovi a dohodnúť sa s ním (číslo bude v sms správe).

Objednávam trochu väčší koberec. Môžete ho zabaliť tak, aby bol stočený na kratšiu stranu, aby zaberal menej miesta?

Samozrejme, Aladin vždy balí koberce tak, aby boli stočené na kratšiu stranu. Nemusíte nám to ani písať, robíme to automaticky.:)

Čo keď kuriér príde a práve nebude nikto doma?

Aj to sa občas stane. Najlepšie je zavolať priamo vodičovi a dohodnúť s ním podrobnosti odovzdávky, prípadne náhradný termín (číslo bude v sms, ktorá Vám príde v deň rozvozu). Kuriér skúša zásielku rozviezť celkom 2x a až potom sa tovar vráti späť, takže žiadny strach, keď sa to na prvýkrát nepodarí. J

Môžem vodičovi platiť kartou?

Áno, pokiaľ je zvolený dopravca DPD, Toptrans alebo WEDO (doprava zadarmo), tak vodič prijíma karty. Nemusíte nič hlásiť dopredu.

Môžem zmeniť dátum dodania koberca?

Áno, stačí napísať do poznámky pri objednaní, alebo potom nám mailom na info@mojkoberec.sk .

Je možné, že mi vodič koberec pomôže vyniesť?

Pri štandardnej preprave má vodič povinnosť dodať tovar k prvým dverám. Avšak pokiaľ zapojíte Váš šarm, určite je pravdepodobné, že Vám pomôže aj ďalej. Pokiaľ však budete chcieť istotu, tak v koší pri výbere dopravy prosím zvoľte dopravcu s menom "Výnos na poschodie - kuriér Toptrans". Táto spoločnosť Vám koberec privezie av aute bude prítomný jeden vodič, ktorého úlohou je vyniesť koberec až do Vášho poschodia k dverám. Cena dopravy + vynášky je 399 Sk. V prípade, že zásielka bude na jedného vodiča príliš ťažká, je možné, že Vás požiada o pomoc.

Ako dlho trvá dodanie koberca od odoslania?

Väčšina zásielok je doručená hneď do druhého dňa. V najväčšej špičke (väčšinou pred Vianocami) sa môže dodanie ľahko pretiahnuť, ale väčšinou sa to nedeje. Na Slovensko trvá doručenie o 1 pracovný deň dlhšie, takže 1. deň odošleme, 2. deň na ceste a 3. deň u Vás.



Reklamácia kobercov a PVC

Naozaj ponúkate ku každému kobercu predĺženú záruku na 36 mesiacov zadarmo?

Chceme ísť príkladom ostatným predajcom a našich zákazníkov vždy príjemne prekvapovať. Takže áno, rozhodli sme sa poskytnúťVámzadarmo nadštandardnú záruku 36 mesiacov. Za kvalitou našich produktov si stojíme. A nerobíme rozdiely v tom, či nakupujete na firmu alebo pre svoju vlastnú potrebu. Podmienky sú pre všetkých rovnaké a úplne transparentné.

Koberec chcem vrátiť / vymeniť za iný. Aký môžem čakať postup?

V prvom rade u nás reklamácie nie sú problém, a neodďaľujeme ich vybavenie. Vždy sa našim zákazníkom snažíme vyjsť v ústrety, preto akceptujeme vratky aj bez udania dôvodu až do 1 roka od objednania (nepoužité). Potom, čo vyplníte náš formulár , naša kolegyňa Vás bude kontaktovať a dohodne s Vami podrobnosti. V skratke je proces nasledujúci: Vopred s Vami dohodneme dátum a objednáme za Vás kuriéra, ktorý koberec vyzdvihne (prípadne Vám koberec vymení za iný kus). Akonáhle nám koberec príde, vrátime Vám peniaze (nečakáme 30 dní). Pokiaľ koberec meníte za iný typ, cenový rozdiel Vám pošleme na účet (alebo ho doplatíte pri odovzdaní kuriérovi). Dopravu máte ako darček od nás zadarmo k Vám aj späť. Vrátenie kobercov rezaných na mieru alebo špeciálne upravených bohužiaľ nie je možné.

Koberec mi došiel a niečo nie je v poriadku.

Pošlite nám prosím fotku chyby na koberci. Na jej základe vadu posúdime a budeme Vám ju finančne kompenzovať. Samozrejme máte tiež nárok koberec vrátiť alebo požadovať výmenu za nový, nepoškodený kus, pozri bod vyššie.

Pre vrátenie koberca/výmenu vyplňte tento formulár.

Ako funguje predĺžená záruka?

Naša predĺžená záruka sa riadi rovnakými pravidlami, ako bežná zákonná záruka v prvých 36 mesiacoch od dátumu kúpy. Zakúpením predĺženej záruky sa záručná lehota predlžuje o zodpovedajúcu dobu.