🔔 Podlahy a metrážne koberce v AKCII! Využite až 44% zľavu s kódom PODLAHA15.

Najčastejšie kladené otázky v súvislosti s nákupom kobercov a podláh (FAQ)


Na niektoré časté otázky odpovedáme v tomto videu:




Ako to vyzerá s mojou objednávkou / jej dodaním?

Vašu objednávku preveríme priamo u výrobcu a hneď ako budeme vedieť podrobnosti o termíne, ozveme sa vám. Máme veľa zahraničných dodávateľov a overenie dostupnosti môže trvať až jeden pracovný deň. Prosíme vás preto o strpenie. Predpokladaný termín doručenia vám pošleme e-mailom spolu s potvrdením objednávky. Ak sa dozvieme, že termín doručenia nebude dodržaný, budeme vás hneď informovať.

Prajem si koberec vrátiť / vymeniť

Reklamácie vybavujeme promptne a ochotne. Akceptujeme všetky vratky aj bez udania dôvodu až do jedného roka od objednania (v prípade nepoužitého koberca). Proces je nasledujúci: dohodneme s vami dátum vyzdvihnutia tovaru a objednáme kuriéra, ktorý koberec vyzdvihne, prípadne vymení za iný kus. Peniaze vrátime na váš účet okamžite po jeho doručení na našu adresu (nečakáme 30 dní). Ak koberec meníte za iný typ, cenový rozdiel vám pošleme na účet (alebo ho doplatíte pri odovzdaní kuriérovi). Dopravu tam aj naspäť máte od nás ako darček zadarmo. Koberec môžete taktiež vrátiť na našej pražskej predajni. Môže sa ale stať, že tu nebudeme mať dostatok hotovosti na okamžité vrátenie peňazí. V takom prípade nám zanecháte číslo vášho účtu a my vám peniaze bezodkladne zašleme.

V prípade vrátenia koberca/výmenu vyplňte tento formulár.

Platba kartou nebola úspešná, čo teraz?

Ak ste zvolili platbu platobnou kartou online a niečo sa pokazilo, mohlo dôjsť buď k technickej chybe, alebo vaša karta online platby nepodporuje. Pokiaľ táto situácia nastane, prosíme vás o správu. My vám pošleme nový odkaz, aby ste mohli skúsiť zaplatiť znova. Pokiaľ sa to nepodarí, radi vám zmeníme metódu platby podľa vášho želania – napríklad na platbu dobierkou (je možné platiť kartou aj kuriérovi pri prevzatí tovaru).



Otázky k objednávkam kobercov a PVC

Dopravu tam aj naspäť ponúkate zadarmo. Znamená to, že vám koberec môžem kedykoľvek vrátiť, keď sa mi nebude páčiť?

Áno, presne tak, sme jediný e-shop, ktorý umožňuje vrátiť nepoškodený a nepoužitý koberec až do jedného roka od jeho objednania. Stačí nás kontaktovať na info@mojkoberec.sk a my zariadime všetko potrebné, vrátane dopravy.

Ako si dopredu urobiť čo najlepšiu predstavu o koberci (materiál, farba)?

  • Môžete si zadarmo nechať poslať poštou vzorku u vybraných kobercov.

  • Môžete nám zaslať fotografiu vašej miestnosti a my do nej zadarmo digitálne umiestnime vybraný koberec (alebo vám konkrétny koberec odporučíme).

  • Môžete navštíviť našu predajňu v Prahe Vysočanoch na ulici Paríkova 5. Na výber sú tam stovky kobercov.

  • Môžete si nechať poradiť online, e-mailom alebo telefonicky.

  • Ak ani napriek tomu vybraný koberec do vašich priestorov nakoniec nebude hodiť vhodný, môžete ho nepoškodený a nepoužitý do jedného roka vrátiť alebo vymeniť bez udania dôvodu. Dopravu máte zadarmo.

Ako a podľa čoho si mám koberec vybrať?

Keď pominieme farbu (táto preferencia je vždy individuálna), tak určite odporučíme zohľadniť materiál, dĺžku vlasu, hustotu vlasu a hmotnosť koberca. Platí pár jednoduchých zákonitostí: koberce s dlhším vlasom môžu byť príjemnejšie na dotyk, ale zachytáva sa v nich viac prachu a nečistôt. Čím vyššia hustota vlasu, tým kvalitnejší koberec (pozor, koberce s dlhším vlasom majú vždy menšiu hustotu, než tie s krátkym). Čím väčšia hmotnosť, tým kvalitnejší koberec (rozpätie cca 1 – 6 kg na m2 ). Čo sa týka materiálu, odkážeme vás na našu stručnú kobercovú encyklopédiu.

Súhlasí skutočná farba koberca s farbou na obrázku?

Za kvalitu našich produktov ručíme, ale žiaľ nie sme schopní ovplyvniť zobrazovanie farieb na jednotlivých monitoroch rôznych zariadení. Aj v rámci našej firmy majú jednotlivé monitory niekedy veľmi odlišné zobrazenie farieb. Obrázky sa snažíme prezentovať čo najvierohodnejšie. Pokiaľ si nie ste istí alebo chcete farbu upresniť, tak vám ochotne zistíme odtieň. A keby došlo na najhoršie a farba by nakoniec nesplnila vaše predstavy, môžete koberec vrátiť s obojstrannou dopravou zadarmo. S nami teda nič neriskujete. Upozorňujeme i na to, že pokiaľ si objednáte viac kusov rovnakého koberca či PVC z rôznych rolí alebo rovnaké kusové koberce z rôznych šarží, môže sa stať, že budú mať jednotlivé kusy mierne odlišný odtieň. Toto nemožno považovať za vadu, je to skrátka vecou výroby.

Je možné kúpiť netradičný rozmer alebo vyrezať netradičný tvar?

Áno , môžete použiť náš nový kobercový konfigurátor, kde si môžete určiť rozmer aj tvar. Je to možné aj pri iných kobercoch, kde si budeme za úpravu účtovať mierny príplatok a radi vám urobíme dopredu cenovú kalkuláciu. Stačí nám napísať na e-mail info@mojkoberec.sk .

Zodpovedajú dodacie lehoty realite? Môže sa stať, že dostanem tovar skôr alebo neskôr?

Snažíme sa dodacie lehoty nastaviť na základe našich dlhoročných skúseností tak, aby drvivá väčšina nášho tovaru splnila časový limit. Máme veľa zahraničných dodávateľov, môže sa preto stať, že dôjde k nepravidelnosti vo výrobe a koberec príde mimo limit. Niekedy sa stane, že príde skôr (pre istotu uvádzame lehoty dlhšie, než väčšinou sú) a výnimočne sa stane, že príde neskôr. To vám však vždy dáme vedieť hneď, ako sa to dozvieme. Oneskorenie sa navyše vždy snažíme vykompenzovať.

Je možné objednávku zrušiť po objednaní?

Áno, svoju objednávku môžete kedykoľvek v priebehu jej vytvárania zrušiť, nerobíme s tým žiadne problémy. Jedinou výnimkou môže byť objednávka tovaru na mieru vo chvíli, kedy práce na úprave koberca už začali.

Čo keď sa mi koberec nakoniec nebude páčiť?

Nepoužitý koberec môžete až do jedného roka vymeniť za iný, alebo ho vrátiť za hotovosť späť a to vrátane obojstrannej dopravy zadarmo. Toto neplatí pre koberce rezané alebo inak upravované na mieru.

Je možné po uskutočnení objednávky zmeniť produkt / metódu platby / metódu doručenia?

Áno, áno a áno, stačí nám napísať.



Doručenie kobercov a PVC

Akým spôsobom ma bude kuriér kontaktovať?

Ráno v deň doručenia obdržíte SMS, kde nájdete kontakt na kuriéra a predbežný čas doručenia (väčšinou dvojhodinové časové okno). Pokiaľ by vám čas nevyhovoval, môžete kuriérovi zavolať a dohodnúť sa s ním individuálne. Tesne pred dojezdom vám kuriér zavolá.

Ako sa dozviem, kedy kuriér príde? Je možné ovplyvniť čas?

Kuriér jazdí väčšinou v dopoludňajších hodinách alebo okolo poludnia. Ráno v deň rozvozu dostanete sms správu, s časovým oknom doručenia (kuriér DPD a kuriér WEDO). Pokiaľ vám čas nebude vyhovovať, zavolajte, prosím, priamo kuriérovi a dohodnite sa s ním individuálne (telefónne číslo nájdete v sms správe).

Objednávam trochu väčší koberec. Môžete ho zabaliť tak, aby bol stočený na kratšiu stranu, aby zaberal menej miesta?

Samozrejme. Aladin vždy balí koberce tak, aby boli stočené na kratšiu stranu. Nemusíte nám to ani písať, robíme to automaticky.

Čo keď kuriér príde a práve nebude nikto doma?

Aj to sa občas stane. Najlepšie je zavolať priamo kuriérovi a dohodnúť sa s ním individuálne (telefónne číslo nájdete v sms správe, ktorá vám príde v deň rozvozu). Kuriér skúša zásielku priviezť dvakrát, až potom sa tovar vráti späť. Takže žiadny strach, ak sa to na prvýkrát nepodarí.

Môžem vodičovi platiť kartou?

Áno, pokiaľ ste zvolili dopravcu DPD, Toptrans alebo WEDO (doprava zadarmo). Kuriér prijíma karty. Nemusíte nič hlásiť dopredu.

Môžem zmeniť dátum doručenia tovaru?

Áno, stačí to napísať do poznámky pri objednaní, alebo na náš e-mail info@mojkoberec.sk .

Pomôže mi kuriér tovar aj vyniesť do bytu?/strong>

Pri štandardnej preprave má vodič povinnosť dodať tovar k prvým dverám, pokiaľ to ale nestačí, skúste sa s kuriérom dohodnúť individuálne. Ak chcete mať istotu, v nákupnom košíku pri výbere dopravy zvoľte "Výnos na poschodie - kuriér Toptrans." Táto spoločnosť vám tovar privezie i doručí k dverám. Cena dopravy + vynášky je 17 EUR. V prípade, že zásielka bude na jedného človeka príliš ťažká, je možné, že vás požiada o pomoc.

Ako dlho trvá dodanie tovaru od jeho odoslania?

Väčšina zásielok je doručená hneď do druhého dňa. V najväčšej špičke (väčšinou pred Vianocami), sa môže dodanie mierne omeškať, ale väčšinou sa to nedeje. Na Slovensko trvá doručenie o jeden pracovný deň dlhšie než na územie ČR, takže prvý deň odošleme, druhý deň je tovar na ceste a tretí deň dorazí k vám.



Reklamácia kobercov a PVC

Naozaj ponúkate ku každému kobercu predĺženú záruku na 36 mesiacov zadarmo?

Chceme ísť príkladom ostatným predajcom a našich zákazníkov vždy príjemne prekvapiť. Takže áno, rozhodli sme sa poskytnúť vám zadarmo nadštandardnú záruku 36 mesiacov. Za kvalitu našich produktov ručíme. A nerobíme rozdiely v tom, či nakupujete na firmu alebo pre svoju vlastnú potrebu. Podmienky sú pre všetkých rovnaké a transparentné.

Koberec chcem vrátiť / vymeniť za iný. Aký je postup?

Radi by sme vás uistili, že u nás reklamácie nikdy nie sú problém. Snažíme sa našim zákazníkom vždy vyjsť v ústrety, preto akceptujeme vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru aj bez udania dôvodu až do jedného roka od objednania. Najprv vyplňte tento formulár. Na jeho základe vás naša kolegyňa bude kontaktovať a dohodne s vami dátum vyzdvihnutia tovaru. Následne objedná kuriéra, ktorý tovar vyzdvihne, prípadne vymení za iný kus. Akonáhle nám koberec príde, vrátime vám peniaze (nečakáme 30 dní). Pokiaľ koberec meníte za iný typ, cenový rozdiel vám pošleme na účet (alebo ho doplatíte pri odovzdaní kuriérovi). Obojsmernú dopravu máte ako darček od nás zadarmo. Vrátenie tovaru rezaného na mieru alebo špeciálne upraveného bohužiaľ nie je možné.

Koberec mám doma, ale niečo nie je v poriadku.

V tom prípade vás poprosíme o zaslanie fotografie vady. Na jej základe problém posúdime a prípadne finančne vykompenzujeme. Samozrejme máte nárok na vrátenie tovaru rovnako ako na výmenu za nový, nepoškodený kus, viď bod vyššie.

V prípade vrátenia koberca/výmenu vyplňte tento formulár.

Ako funguje predĺžená záruka?

Naša predĺžená záruka sa riadi rovnakými pravidlami, ako bežná zákonná záruka v prvých 36 mesiacoch od dátumu zakúpenia tovaru. Zakúpením predĺženej záruky sa záručná lehota predlžuje o zodpovedajúcu dobu.